Дрскоста Неможе Да Се Глуми... Таа Мора Да Се Поседува!
POLICE е италијански бренд на очила, „роден“ во 1983 година. Создаден е од групацијата “De Rigo” која е една од водечките светски групации за производство и дистрибуција на очила со врвен квалитет!
Тоа беа осумдесетите! Време кога се од Вас и на Вас одредуваше кои сте. Од музика која ја слушате до очила и гардероба која ја бирате! Практичноста не беше веќе доволна. Луѓето веќе очекуваа дрскост, стил и карактер!
Како новодојденец на сцената, брендот започна да се издвојува на пазарот поради својот иконски стил, претставувајќи сè што луѓето сакаат да носат: слобода, смелост и голема личност.

Бренд без етикети, конвенции и сопирачки, насочен кон вистински и автентични поединци кои постојано одбиваат да играат според правилата.
Тоа е италијански бренд со отворен карактер и евидентна меѓународна вокација, подготвен да се позиционира уште од почетокот во сегментот на средно-високиот пазар. Инспириран од автентични и смели личности, уличниот стил на POLICE без напор се наметнува низ целиот свет, маѓепсувајќи ги – со екстремна природност – дури и најмладите: слободни, вистински, претприемнички, бунтовни, но и емотивни духови.

Брендот POLICE во Македонија
Во минатото, POLICE беше еден од најпопуларните брендови за сончеви очила и оптички рамки во нашата земја и во регионот. Извесно време, не постоеше локален официјалне дистрибутер, кој можеше да ги задоволи желбите на купувачите, па често се случуваше појава на неоргинални и шверцувани производи.
Тоа за кратко доведе до опаѓање на интересот од македонските купувачи, но за среќа, овој бренд повторно се врати на нашиот пазар – НА ГОЛЕМА ВРАТА!
POLICE во Оптика Призма
Среќата и задоволството за враќањето на овој бред во Македонија, за нас беше неизмерно. Фактот што повторно ќе имаме можност да соработуваме со еден од најдобрите брендови за очила во светот, предизвика голема возбуда.
POLICE зазема огромен дел од палететата на производи во Оптика Призма. Во сегментот на сончеви очила и диоптриски рамки, машката колекција е најзастапена, а женските очила пристигнуваат наскоро!
Запознајте ги моделите:
Колекција на Оптички Рамки:
It was born in Italy in 1983 from an intuition dreamt up by De Rigo.
Its one of the world’s leading groups in the production and distribution of premium-quality eyewear. It is the Eighties and everything defines who you are: music, style and attitude – from what you listen to, to what you wear – and this is also true for eyewear.
Practicality is no longer enough, people are now expecting more and seeking audacity, style and character. They want to wear glasses that represent them, and POLICE is ready and willing to indulge them. It is the first and only brand capable of sensing and satisfying people’s need to assert themselves through their own style.
As a newcomer to the scene, the brand stands out on the market owing to its iconic style, representing everything people want to wear: freedom, boldness and a big personality.
A brand without labels, conventions and brakes, targeting real and authentic individuals who perpetually refuse to play by the rules. It is an Italian brand of an outspoken nature and an evident international vocation, ready to position itself from the get-go in the medium-high market segment. Inspired by authentic and daring personalities, POLICE’s street style effortlessly asserts itself all over the world, captivating – with extreme naturalness – even the very youngest: free, genuine, enterprising, rebellious but also emotional spirits. Always in constant search of themselves.
Over the course of its history, it has always known how to re-invent itself as a new ‘society’ icon, introducing eye-catching details and variations on a theme with every passing season: for example, the blue mirrored lenses – launched in the Nineties – immediately became a global trend, or the logo sporting the eagle, a symbol of freedom, re-interpreted over the years yet always representative of the brand’s unique spirit.
Police Glasses
Police Skopje
The brand’s audacity transpired into its first fragrance for both men and women, a success that led to experimentation and numerous different collaborations: watches (2003), jewellery (2005), small leather goods (2011) and clothing.
It rides trends but then goes further to assert its personality, leaving its mark over the years, thanks also to advertising campaigns starring high-calibre ambassadors and partnerships with the world’s leading film production companies.
Celebrities hailing from the worlds of cinema and sport, including Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas, Neymar Jr and Lewis Hamilton have lent their faces and worked alongside POLICE to interpret and give a voice to the brand’s values, style and vision.
POLICE has also collaborated on many action movies, such as Batman vs Superman: Dawn of Justice, Justice League, Men In Black: International and The Batman.
GENERAL OPTICA
General Optica, with more than 220 direct stores and 70 franchise stores, is the leading optical chain in the Spanish market. Founded in 1955 in Barcelona, General Optica – whose staff includes more than 1,700 individuals – has always stood out for its professionalism in vision care and the quality of the products offered, in addition to its ability to provide customers with aesthetic consultations.
MAIS OPTICA
Founded in 1998, Mais Optica, with its 20 direct stores and 14 franchise stores, is one of the leading optical chains in the Portuguese market. Initially established as a subsidiary of General Optica, it maintains the values and traditions of its parent company, prioritising professionalism in vision care. In 2009, in order to appeal more to Portuguese consumers, the chain’s trade name was changed to Mais Optica.
BOOTS OPTICIANS
The ‘new’ Boots Opticians, a leader in the British market with more than 630 stores and over 5,000 employees, is one of the largest optical chains in Europe. In 2009, Boots Opticians merged with Dollond & Aitchison, the oldest optical chain in the world with 250 years of industry experience. Today, the two companies constitute subsidiaries of the De Rigo Group.
OPMAR OPTIK
Founded in 2001, it is one of the largest chains in the Turkish market, boasting a network of 75 prestigious stores employing 430 individuals. Opmar Optik offers its Turkish customers optical frames and sunglasses hailing from the most prestigious of international names, with a special focus on ‘Made-in-Italy’ brands.